Praėjusią savaitę mūsų mokykloje vyko ypatinga gamtos mokslų, geografijos ir tiksliųjų mokslų savaitė, skirta Žemės dienai. Mokiniai turėjo galimybę dalyvauti įvairiose edukacinėse veiklose: kūrybinėse dirbtuvėse, konkursuose ir viktorinose, kurios padėjo geriau suprasti mūsų planetos trapumą ir būtinybę ją saugoti.
Savaitė prasidėjo eksperimentinėmis fizikos pamokomis, kurios sužavėjo vyresnių klasių mokinius. Jie ne tik stebėjo įdomius bandymus, bet ir patys išbandė fizikos dėsnius praktiškai. Vyko ir kūrybinės dirbtuvės „Optinių iliuzijų pasaulis“ ir „Parašiutų konstravimas” – mokiniai kūrė optines iliuzijas ir net konstravo parašiutus iš popieriaus!
Geografijos pamokos taip pat buvo ypatingos – 8 klasės mokiniai dalyvavo viktorinoje „Kontinentai” apie žemynus. Šeštokai visą dieną sprendė įvairias geografines užduotis.
Chemija tapo tikru atradimu aštuntokams, kurie dalyvavo programoje „Braškinė chemija“. Jie sužinojo, kaip kasdienėje aplinkoje vyksta cheminės reakcijos, ir net atliko eksperimentus su kvapais bei spalvomis.
Matematika bei informatika šią savaitę taip pat tapo smagiu iššūkiu! Mokiniai sprendė logines užduotis, dalyvavo konkursuose ir žaidimuose, tokiuose kaip „Skaičių mūšis“, „Mankšta akims ir smegenims”, „Matematinis kryžius“, „Logikos užduotys. Rebusai” , „Pasiskaičiuokime” , „Kas yra Pifagoras?” ir „Skaičių pasaulis“. O penktokai kūrė bukletą apie mūsų planetą, gilindamiesi į gamtos paslaptis. Smagiausia buvo tai, kad matematika šiose veiklose tapo ne tik naudinga, bet ir labai įdomi!
Biologijos pamokose vyko edukacinė programa „Vandenynas“: nuo didžiausių gyvūnų iki fantazijos pasaulio. Tai viena iš įdomiausių savaitės veiklų – mokiniai sužinojo, kokie didžiausi gyvūnai gyvena vandenynuose, kaip jie atrodo ir kuo ypatingi. Naudodamiesi virtualios realybės akiniais, jie galėjo iš arti pamatyti milžiniškus banginius, ryklį ir kitus įspūdingus jūrų gyventojus. Tačiau tuo nuotykis nesibaigė! Mokiniai pasitelkė savo kūrybiškumą ir, naudodamiesi dirbtiniu intelektu, sukūrė visiškai naujus, įsivaizduojamus vandenyno gyvūnus. Jie ne tik sugalvojo jų išvaizdą, bet ir aprašė, kokiomis savybėmis šie padarai pasižymėtų ir kaip jie prisitaikytų gyventi jūros gelmėse. Tai buvo ne tik smagi veikla, bet ir galimybė suprasti, kaip mokslas ir technologijos gali padėti tyrinėti bei saugoti gamtą.
Savaitės pabaigoje vyko įdomiosios ekologijos protmūšiai.Tai vienas svarbiausių šios savaitės renginių, kuris skatino mokinius susimąstyti apie mūsų planetos ateitį. Tai buvo ne tik viktorina, bet ir tikras minčių lietus apie tai, kaip kiekvienas iš mūsų gali prisidėti prie gamtos išsaugojimo. Diskutuojant daug dėmesio buvo skirta aktualioms ekologinėms problemoms. Mokiniai analizavo, kaip šie veiksniai veikia gamtą ir žmonių gyvenimą, bei svarstė, kokių prevencinių priemonių galime imtis kasdieniame gyvenime. Jie aptarė atliekų rūšiavimo svarbą, atsinaujinančių energijos šaltinių naudojimą ir aplinkai draugišką gyvenimo būdą. Šis veikla vyko nuotoliniu būdu, tačiau tai nė kiek nesumažino jo įdomumo! Mokiniai aktyviai dalyvavo diskusijose, dalijosi savo mintimis ir sužinojo daug naujų faktų apie aplinkosaugą. Ši patirtis ne tik praplėtė jų žinias, bet ir paskatino labiau rūpintis gamta.
Ši savaitė įrodė, kad mokytis galima smagiai ir kūrybiškai! Visi dalyviai įgijo naujų žinių, gerai praleido laiką ir sustiprino savo meilę gamtai. Svarbiausia, kad kiekvienas suprato – mūsų planetos ateitis priklauso nuo mūsų visų!