Mokinių tarybos veikla 2024-2025 m.m.

Dalyvaujamasis biudžetas – idėjų mugė

Dalyvaujamojo biudžeto rezultatai

Lapkričio 21 dieną gimnazijoje vyko dalyvaujamojo biudžeto baigiamasis renginys, kuriame buvo pristatyti iniciatyvos rezultatai. Renginyje dalyvavo 5–IV klasių atstovai.

Prieš baigiamąjį renginį, lapkričio 19–20 dienomis, gimnazijoje vyko viešas balsavimas, skirtas geriausiai idėjai išrinkti. Balsuoti buvo kviečiami visi gimnazijos mokiniai. Iniciatyva sulaukė didelio susidomėjimo – savo balsą atidavė net 259 mokiniai.

Per baigiamąjį renginį buvo paskelbta, kad pirmąją vietą laimėjo mokinių idėja trečiame aukšte įrengti darbo vietą mokiniams. Ši idėja surinko net 41 proc. balsų ir išsiskyrė savo aktualumu bei nauda gimnazijos bendruomenei.

Iniciatyva parodė, kad dalyvaujamasis biudžetas yra puiki priemonė skatinti mokinių kūrybiškumą, atsakomybę ir įsitraukimą į gimnazijos gyvenimą. Tokie projektai ne tik ugdo demokratinius įgūdžius, bet ir padeda įgyvendinti realius pokyčius, atitinkančius bendruomenės poreikius. Gimnazija dėkoja visiems dalyvavusiems ir laukia ateities iniciatyvų, kurios toliau stiprins bendruomenės vienybę ir įtrauktį.

Mokytojų dienos minėjimas: „Alisa stebuklų šalyje”

Fizinio aktyvumo pertraukos

Konkursas „Baisiausioji kepurė“

Bendruomeniškumo dvasia mokykloje – kalėdinio paveikslo kūrimo diena

Lapkričio 29 dieną mokykloje vyravo ypatinga šventinė nuotaika. Mokinių taryba suorganizavo išskirtinį renginį – kūrė bendrą paveikslą, skirtą artėjančioms Kalėdoms. Mokyklos bendruomenė ne tik kūrybingai leido laiką, bet ir stiprino tarpusavio ryšius bei bendruomeniškumo jausmą.

Per ilgąsias pertraukas visi mokiniai buvo kviečiami kurti tris paveikslus. Kiekvienas mokinys galėjo pasirinkti, prie kurio paveikslo norėtų darbuotis ir savo indėliu papildyti bendrą kūrybinį darbą. Paveikslai buvo kuriami Kalėdų tema, tad mokyklos erdvė netrukus prisipildė šventinių spalvų, kūrybinio entuziazmo ir geros nuotaikos.

Pasibaigus dienai, trys Kalėdiniai paveikslai papuošė mokyklos koridorius, kuriais kasdien vaikšto mokiniai, mokytojai ir kiti bendruomenės nariai. Šie paveikslai tapo ne tik estetišku mokyklos interjero papildymu, bet ir simboliu, įprasminančiu bendruomenės stiprybę ir artėjančių švenčių laukimo džiaugsmą.