Gegužės 10 dieną mūsų mokykloje vyko dalyvaujamojo biudžeto dirbtuvės. Šių dirbtuvių tikslas buvo ne tik suteikti mokiniams supratimą apie finansų valdymą, bet ir skatinti demokratišką sprendimų priėmimą. Dalyvavo 7 а, 7 b, II b ir IV a klasių mokiniai, o iniciatyvą įgyvendino Mokinių taryba.
Dirbtuvėms vadovavo mūsų gimnazijos direktorius. Jo patirtis ir žinios tapo mokiniams neįkainojamu šaltiniu suprasti, kaip veikia biudžetas ir kaip jų idėjos gali būti realizuotos.
Dirbtuvėse mokiniai susipažino su pagrindiniais biudžeto principais, suprato, kokie yra mokyklos lėšų šaltiniai ir kaip jos paskirstomos. Išklausę teorinę dalį mokiniai grupėmis kūrė savo projektus, kuriuos norėtų įgyvendinti mokykloje.
Mokinių siūlytos idėjos bus pristatytos atskirame renginyje gegužės pabaigoje, ir bendruomenė balsuodama nuspręs, kuriai idėjai skirti finansavimą.
Dalyvaujamojo biudžeto dirbtuvės ne tik suteikė supratimą apie finansų valdymą, bet ir skatino kūrybiškumą bei lyderystės įgūdžių vystymą. Tai buvo puikus pavyzdys, kaip mokykla gali skatinti jaunimo aktyvumą, demokratijos supratimą ir atsakomybės jausmą. Tikimės, kad šios dirbtuvės nebus vienkartinis renginys, o taps nuolatine mūsų mokyklos veiklos dalimi, kurioje mokiniai galės aktyviai dalyvauti ir prisidėti prie mokyklos vystymosi.