Mūsų gimnazijos bendruomenė ir toliau sėkmingai dalyvauja respublikos projekte „Tyrinėjimo menas: mokomės bendruomenėse“, kurį įgyvendina kūrėjų asociacija „Kūrybinės jungtys“ kartu su Aktyvių piliečių fondu. Šio projekto tikslai – padėti mokiniams ir mokytojams įgyvendinti gilųjį mokymosi procesą, kuris stiprina kūrybingumą ir kritinį mąstymą, žinių pritaikymą, padeda sukurti dialogu, bendradarbiavimu pagrįstus santykius, stiprinti bendruomeninius ryšius mokykloje. Esminis programos „Tyrinėjimo menas“ principas – partnerystė ir bendradarbiavimas tarp mokinių, mokytojų ir įvairių kūrybinių sričių praktikų. Šis projektas sudarytas iš dviejų dalių: mokinių ir mokytojų tyrinėjimo projektų.
Mokinių tyrinėjimo projekto veiklas gimnazijoje koordinuoja dailės ir technologijų mokytoja Rūta Strumskienė. Projekte dalyvauja 6 B klasės mokiniai. Prie projekto veiklų ir idėjos prisijungia ir kiti mokytojai–dalykininkai: fizinio lavinimo mokytoja Nadezhda Nakvose ir gamtos mokslų mokytojas Artūras Polita. Kartu su „Kūrybinių jungčių“ atstove Dalia Mečkauskaite mokiniai komandose kuria orientacinį žaidimą, kuris galėtų vykti gimnazijos erdvėse. Mokiniai, dirbdami komandose, lavina ne tik savo kūrybiškumą, bet ir lyderystę, komunikavimo gebėjimus. Projekto metu mokiniai aplankė MO muziejų, išbandė įvairių edukacinių veiklų. Džiaugiamės, kad jau kovo 9 dieną mokiniai kvies kitų šeštų klasių mokinius išbandyti šį žaidimą.
Mokytojų klubo veiklas koordinuoja direktorės pavaduotojas ugdymui Aleksej Peržu. Šiemet mokytojų klubo nariai (dailės ir technologijų mokytojos Rūta Strumskienė, Natalja Zareckaja, muzikos mokytojai Snezhana Prokopovich, Natalia Barkouskaya, gamtos mokslų mokytojas Artūras Polita, istorijos mokytoja Irina Petkevič, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Jūratės Skrickienė, etikos mokytoja Ekaterina Ushakova ir matematikos ir informacinių technologijų mokytojos Asta Pečiulienė ir Natalija Maklakova) kartu su „Kūrybinių jungčių“ atstovu Pauliumi Tamole nagrinėja mokytojų emocinę būseną ir jos gerinimo būdus. Ši problema pedagogų bendruomenėje paaštrėjo, kai grįžome į kontaktinį ugdymą. Mokytojo klubo nariai patys išbando skirtingus būdus, konsultuojasi su personalo vadybos specialistais, lanko parodas ir rengia relaksacijos renginius. Tikimės, kad klubo nariai netrukus pasidalins įžvalgomis su mokytojų bendruomene.
Gimnazijos mokiniai ir mokytojai, dalyvaujantys projekte, jau artėja prie etapo įgyvendinimo pabaigos ir ruošiasi baigiamiesiems renginiams. Po jų prasidės projekto veiklų įsivertinimo procesai, kurie leis pamatyti pokyčius.