Šiemet tradicinė gamtos, tiksliųjų mokslų ir geografijos savaitė vyko nuotoliniu būdu nuo kovo 15 iki 19 d. Šios savaitės tikslas yra skatinti mokinius domėtis gamtos bei tiksliais mokslais, plėsti jų akiratį.
Gamtos ir tiksliųjų mokslų mokytojai 5–8, I–IV klasių mokiniams parengė įvairių veiklų, integruotų pamokų. Vyko rusų kalbos ir chemijos integruota pamoka apie cheminius sinonimus ir antonimus. Matematikos ir muzikos pamokoje mokiniai ieškojo „auksinio vidurio“ taisyklės muzikoje. Šiandien ypač svarbu daugiau kalbėti ir apie sveiką gyvenseną. Matematikos mokytojai vedė kelias integruotas sveikatos ir matematikos pamokas. Savaitės metu taip pat vyko integruota programavimo ir gamtos pamoka, kur mokiniams buvo suteikta galimybė ne tik prisiminti įvairias jėgas, bet ir sukurti savo programėlę–animaciją.
Tradiciniais tapusios savaitės metu ir šiemet vyko viktorinos bei konkursai. Viktorinų tematika buvo įvairi: „Ar moki biologiją ir chemiją?“, „Matematikos galvosūkiai“, „Geografinis pažintinis takas“, „Kelionė per kvadratinių lygčių šalį“, „Matematinių kryžiažodžių konkursas“, „ES ir aš!“, „Chemijos abėcėlė“, ,,Vilnius–Europa–Pasaulis – Aš”, „Fizikos žinovai“, virtualus pabėgimo kambarys „Žmogaus nervų sistema”, „Įdomioji matematika“… Šių viktorinų ir konkursų metu mokiniai galėjo ne tik linksmai praleisti laiką, bet ir daugiau sužinoti.
Šios savaitės metu taip pat vyko netradicinės pamokos, kūrybinės dirbtuvės. Mokiniams buvo siūloma kūrybiškai pažiūrėti į įprastus dalykus. Pavyzdžiui, paversti skaičius gyvūnais arba atrasti kvadratines lygtis paveiksluose. Žiūrėdami pro langą mokiniai ieškojo matematikos dėsnių, susipažino su naujomis programomis, analizavo grafikus. Vyko ir įvairios diskusijos bei pamokos–konferencijos, kuriose buvo kalbama apie mūsų pasaulį pakeitusius mokslininkus, keliamos aktualios šiuolaikinio gyvenimo problemos, pavyzdžiui, dirbtinio intelekto naudojimas. Žemės dienos minėjimas šiemet vyko poetiškai. Mokiniai gamtos ir biologijos pamokų metu skaitė eilėraščius apie Žemę.
Nuotolinio mokymo iššūkis privertė atrasti naujų keliavimo būdų. Fizikos pamokos metu mokiniai turėjo galimybę virtualiai aplankyti muziejus. „Užėjome“ į Londono Mokslų Muziejų (Science Museum) ir „aplankėme“ Milane esantį Mokslų ir Technikos Muziejų (National Museum of Science and Technology Leonardo Da Vinci of Milan). Virtualios ekskursijos metu pasižvalgėme po muziejų sales, iš arčiau susipažinome su kai kuriais objektais, net „užsukome“ į povandeninį laivą. Ekskursijos pabaigoje pozityvių emocijų padovanojo gyvūnai iš San–Diego (JAV) zoologijos sodo. Turėjome galimybę realiu laiku stebėti įvairius gyvūnus: dramblius, pingvinus, tigrus, koalas.
Tokia šiais metais buvo gamtos, tiksliųjų mokslų ir geografijos savaitė. Tikimės, kad moksleiviai įgijo naujų žinių, patirties ir toliau domėsis šiais mokslais.