Kaip sudominti diskutuoti? Pasakyti ne tik savo nuomonę, bet išgirsti ir kito, o galiausiai sutarti, kad skirtingi požiūriai gali būti savaip teisingi? Kartais tai nėra taip paprasta ir lengva. Taigi MO muziejaus ir Britų tarybos organizuojamas projektas, pasitelkiant šiuolaikinį meną ir MO muziejaus vykdomas edukacines programas, sieks skatinti dialogą, įprotį išgirsti ir išklausyti kito nuomonę, argumentuoti ir nepriimti vienos tiesos kaip galutinės.
Projekto tikslas/uždaviniai: supažindinti mokinius ir mokytojus su šiuolaikiniu menu skatinti domėtis Lietuvos ir užsienio menininkais bei jų kūryba; pasitelkiant Vizualinio mąstymo metodą, ugdyti kritinio mąstymo, kūrybiškumo, viešojo kalbėjimo įgūdžius; užmegzti ryšius su mokyklomis, mokiniais skatinti bendradarbiavimą, bei bendrus projektus, veiklas.
Projekto metu vyks specialūs edukaciniai užsiėmimai, paremti vizualinio mąstymo strategija. Tai MoMA muziejaus (JAV) edukatoriaus Philipe Yenawine ir psichologės Abigail Housen sukurtas meno edukacijos metodas, kurį MO muziejuje taiko MO edukatoriai. Užsiėmimų metu vyksta nuolatinis edukatoriaus ir dalyvių dialogas, naudojama universali klausimų sistema, skatinanti stebėti ir apibūdinti, interpretuoti remiantis argumentais, nuosekliai samprotauti.
Edukacinis projektas įgyvendinamas pagal „People to People“ programą bendradarbiaujant su Britų taryba Lietuvoje.
Projekte dalyvauja gimnazijos III klasių mokiniai. Mokytojai: Galina Kuzborskaja, Anna Savickaja, administracijos atstovė Galina Kasperovič, mokytoja, projekto koordinatorė mokykloje, Rūta Strumskienė.